Saturday, June 25, 2005

سخنی بادکتراحمدی نژاد

1384/04/04
به نام خدا

سلام برتوکه مردم ردای ریاست جمهوری راشایسته تن تودانسته اند.کسی باتوبه سخن نشته است که ازتمام تلاشش استفاده کردتاکسان دیگربه مسندقدرت برسند.ازسرمایه هایم که همان دوبرگ رای بوداستفاده کردم وآنهارابه کسان دیگردادم تاآنهابه این جایی که توهستی برسند,درمیان دوستانم ازکسان دیگرحمایت کردم,امانشد. ازروزی که دیدم ناجوانمردانه موردهجمه اتهامات عجیب وغریب قرارگرفته ای,فهمیدم پیروزمی شوی چون خداپشت مظلوم رامی گیردهمان طورکه 8سال پیش پشت خاتمی راگرفت.ازوقتی که دیدم دوستانم باچه اخلاصی برای انتخاب توتلاش میکنند,اززمانی که نورامیدرادرچشمانشان دیدم,ازوقتی که زحمات بی منتشان را مشاهده کردم فهمیدم پیروزمی شوی.چنین اخلاصی رافقط 8سال پیش دیده بودم.
پس دربرابررای ملت تمکین میکنم وسرتعظیم فرودمی آورم ودست یاری ام رابرای ساختن ایرانی آبادوآزادبه سوی تودرازمی کنم.ازتمام دوستان وکسانم نیزمی خواهم همین کاررابکنند.امابدان جاپای کسی گذاشته ای که مردم باتمام وجودشان به اورای داده بودنندوسرجای کسی می نشینی که هنوزبه دیده احترام به اومی نگرنند.
بدان که باچشمانی تیزبین کارهایت رازیرنظردارم ودیگرآن احساسی که درطی این 8سال داشته ام,که باعث می شدازانتقادبه خاتمی دربعضی مواقع چشم پوشی کنم وجودندارد.پس اگردیدم یک قدم ازشعارهای درستت عقب نشستی ویاخواستی دستاوردهای این 8سال حرکت اصلاحی مردم را که باخون دانشجویان به دست آمده پایمال کنی ساکت نمی نشینم وزبان به اعتراض می گشایم.امروزدرست یاغلط خودراتابلوی ساده زیستی,وخودرایک مدیرانقلابی معرفی کرده ای پس اشتباه نکن تاباعث ناامیدشدن مردم ازارزشهای دینی وانقلابی شوی.قدرجوانان دوستارتوکه هماناسرمایه توهستندبدان وباعث ناامید شدن آنهانشو.
(( ومن الله توفیق))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home