Sunday, August 28, 2005

چگونه آزادي ات راحفظ مي كني؟

به نام خدا

چندروزه دارم سعي مي كنم وقتي بيرون مي رم كمترببينم.دارم سعي مي كنم،بدون اينكه سرم راپايين بيندازم،درحالي كه مثل همه سرم بالاست وبه مقابلم نگاه مي كنم چيزي نبينم.اونقدرتوفكرخيال غرق بشم طوري كه انگارچيزي نمي بينم.تاحالااين طوري برات پيش اومده؟نمي دونم..... شايد.....نه؛نه اصلابهش احتياج پيدانمي كني!اگه اينكاررابكني چطوري عكس العمل بقيه راببيني؟ولي من مجبورم،چيكارمي شه كردتواين طوري مي خواي.من هم عادت ندارم به اينواون گيربدم.يااينكه براي راحتي خودم تورومجبوركنم به كاري كه نمي خواي.
دوست ندارم توخيابون وقتي چشمم به توكه مانتوي تنگ وكوتاه پوشيدي،موهاتومش كردي وبايه پارچه كوچيك(بخوانيدروسري) اونوبستي،صورتت رومثل عروس خانوم هاآرايش كردي،شلوارتوكه هرروزكوتاه ترمي شه پوشيدي؛مي افته،تحريك بشموكاردست خودم بدم،يااينكه خدايي نكرده،دنبالت بيوفتمواذيتت كنم.يااينكه زبانم لال وقتي ازكنارم ردبشي بهت متلك بگم.ياحتي درذهنم درباره ات جوره ديگه فكركنم.آره اي عزيزبراي اينكه آزادي توحفظ بشه ومن هم يك كاري دست خودم ندم بايدآزادي خودراازخودسلب كنم.بايدازچشم بازكردن توخيابان صرف نظركنم.اينگونه مي كنم،اماتواي عزيزكه راضي به سلب آزادي من هستي براي حفظ آزادي ات چه مي كني؟

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
یادمون باشه نباید امنیت وآسایش روانی و اجتماعی را فدای آزادی بخوانید بی بند وباری)کنیم

10:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

بابا عجب حرفی زدی ها

10:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
خیلی دوست دارم نظرت را در باره ی ولایت فقیه در وبلاگت ببینم

11:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

ایلیا جان
هر چه فکر می کنم درک تو را از آزادی درک نمی کنم. اگر ممکن است کمی موضوع را بشکاف. چرا چنین چیزی در ذهنت نقش می بندد. رابطه جنسیت و آزادی را شرح بده لطفا. موضوع بسیار جالبی است.

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
خیلی جالب بود. واقعا خسته نباشید.
ضمنا اساسنامه انجمن آماده شده منتظر نظرتون در این مورد هستم چون بالاخره لینک شما هم تو این انجمن هست.
موفق باشي

4:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
موضوع با نوشتن چند خط فقط به تخلیه شخصی می انجامد ودر کل این مسئله قابل حل نیست زمانی که دانشجو بودم زیاد با دوستان از این بحثها می کردیم که هیچ وقت هم نتیجه نداد.

1:15 AM  
Blogger Valentine said...

پس به نظر شما، آقایون غیر ایرانی حتمن باید چشم بند ببندند. چون در کشورهای دیگه خانمها با لباسهای جورواجور بیرون میرن! ضمنن پسرای خوشگل و جذاب و خوش لباس هم کم نیستن. پس نتیجه اینکه همه شلخته بیرون بیان؟ فکر نمی کنی مساله از جای دیگه ای باید حل بشه؟

4:33 AM  

Post a Comment

<< Home