Monday, September 26, 2005

تنهاتوهمیشه بامنی

به نام خدا
نیست بودم که مژده رسان پیام آوردکه لطف شامل حالت شده وفرصت حیات دراختیارت گذاشته شده است.خوشحال وامیدوارپای به این جهان نهادم.باپیامی ازدوستی ومهربانی که درنهادم نهاده بودند.اماوقتی چشم بازکردم فهمیدم که درجامعه ای زندگی می کنم که اندک کسانی هستندکه، به چشم انسان مرامی نگرند.بخاطر انسان بودن احترامم می کنند،دوستم می دارندوخودراموظف به حفظ آبرویم می دانند.اماچه بسیارندگرگ هایی که می خواهندتکه تکه ام کنندوهرقطعه ازوجودم رابه غنیمت برند.دلم گرفت ازاین دنیا،باخودگفتم کسی هست که اینگونه نباشد؟آیاهست کسی که دوستم داشته باشد؛بدون غرض؟آیاهست کسی که آبرویم برایش اهمیت داشته باشد؟
باخودگفتم غمگین مباش هست مادری که غمخوارت باشد،هست پدری که پشتیبانت باشد.هست برادری که دلگرمی ات باشد،هست خواهری که دلسوزت باشد،هستنددوستانی که که درغمهاهمراهی ات کنند،هست محبوبی که سربرشانه اش بگذاری ودرکنارش به آرامش برسی.
لحظه ای شادشدم اما فکرکردم اگرآنهاراازدست دهم،یاجایی باشم که آنهانباشند،چه بایدکرد؟دراین تنهایی،درمیان گرگان چه کنم؟خموش وافسرده به گوشه ای خزیدم،ناگاه درگوشه ذهنم هاتفی باکلام شریعتی نداسرداد،زمزمه ای که اکنون تمام وجودم فریادش می کند:
خدایا،خدایا
اگرتنهاترین تنهایان شوم
بازهم توهستی
توجانشین تمام نداشته های منی

7 Comments:

Blogger Mohsen Momeni said...

خدا همیشه یار و همراهت خواهد بود . شاد و سر افراز باشی

10:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

ایلیاجان
امیدوارم همیشه عزیزانت دورت باشند و دوستانت گردت. اما تقسیم تنهایی با یزدان، موضوع جالبی است برای اندیشیدن و حس کردن و نشان از یک تخیل ناب و لطیف. و امید و ایمان لایزال. چه اندیشه عمیقی است حس نا-تنهایی درعین تنهایی.

2:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام.داداش مهربونم
مطلبت رو خوندم چقدر زیبا بود.بدون هر جاکه باشی.من وبابا ومامان دعا گوی تو هستیم وبرات ارزوی موفقیت می کنیم.خدا یاری رسون همه انسانهاست .تا می تونی یادش کن.امیدوارم همیشه سالم باشی.مواظب خودت باش

11:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

منم بعضی مواقع تو تنهایی فقط می بینم که خدا رو دارم اما فکر میکنم این روزها خدا هم سرش خیلی شلوغه چون آدما به خیلی از وظایف خودشون رو به اون سپردند مثل تنها نذاشتن عزیزانشون رو

7:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

با سلام . تنهایی نعمتی است برای شناخت بهتر" او ". اگر در اين تنهايی اطرافيان ازما دورتر باشند بهتر طعم نزديکی با او را حس خواهیــم کرد ... کاسا

8:23 PM  
Blogger هادی said...

هم اوست که همیشه با ماست و دل بستن به غیر اش تنهایی می آورد

11:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
تنهایی خوبی ولی با جمع بودن بهتره!
خدا هم با جماعت است !!!
البته من خودم معمولا تنهام نوع برخورد وسلوک من این را باعث می شود.

11:16 PM  

Post a Comment

<< Home