Wednesday, October 05, 2005

ماه بندگی خداآمد

به نام خدا

رمضان آمد.ماهی که به درستی ماه میهمانی خدامی نامند.ماهی که خدااوج رحمت ومهربانی اش رانشان می دهدوبی دلیل ومنت به بندگانش خیرمی رساند.ماهی آمده است که بایددرآن تمرین عاشقی کرد،درآن تمرین آزادگی وانسانیت کرد.ماهی شروع شده است که درآن بایدطعم گرسنگی وتشنگی رابه خاطرآورد.ماهی که چشمهارادرآن بایدشست.نتنهاچشمهارابلکه تمام وجودرادراین دریای پاک ،بایدپاکیزه کرد.رمضان ماهی است که بندگی رایادمی گیریم،انسانیت رابه خاطرمی آوریم،آزادگی رادرک می کنیم،مهربانی رالمث می کنیم
اگرپیام این ماه رادرک کنیم وخودرادرغذاهای رنگارنگ سحری وافطاری سریالهای بی محتوای هنگام افطار،گم نکنیم؛شایدجامعه ای بهترازاینهابسازیم

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

be shoma ham mobarak bashe, eltemase doa

6:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

ايليای عزيز ماه مبارک رمضان بر شما مبارک باد . اميدوارم بيشترين بهره را از اين ميهمانی ببريد ... کاسا

8:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

به نام حضرت دوست
سلام جناب ایلیا:
بر شما هم مبارک باشد ماه خدا،ماه مهر و نور و شور.امیدوارم از لحظه های ملکوتی اش بهین بهره ها را بریم در این روزگار عصیان!
مهرتان پایدار و طریقتان مانا

10:19 AM  
Blogger Mohsen Momeni said...

رب ادخلنی فی لجه بحر احدیتک و طمطام یم وحدانیتک .
"ابتدای دعای سیفی صغیر"
ماه رمضان برهمه ی سالکان کوی دوست مبارک باشد .

گفته بودید در مورد مسائل هسته ای نظر بدهم .
من در سیاست و امثالهم کمتر وارد می شوم چون زیاد سر از این ها در نمی اورم . البته آن چیزهایی هم که در انها وارد می شوم زیاد سر در نمی اورم . فقط می نویسم که نوشته باشم .
در هر حال زمانی که بزرگی در روز انتخابات ابرویش را گرو گذاشت که دولت احمدی نزاد به یک دوره ی چهار ساله نخواهد رسید من در دلم به او خندیدم . اما این جریان هسته ای نشان داد که او پر بیراه نمی گفته است . به نظر من دو حالت ممکن است روی دهد . یا همه چیز را به رفسنجانی خواهند سپرد و روبنای کار همین خواهد ماند . که در اینصورت روند هسته ای نیز همان سیاستهای دوره ی خاتمی را دنبال خواهد کرد . و یا ما را تا استانه ی جنگ پیش خواهند برد .که در اینصورت خدا به دادمان برسد .

11:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

با سلام
ماه مبارک رمضان بر همه دوستان مبارک وامید است ما را نیز دعا بفرمایید.

9:03 PM  

Post a Comment

<< Home