Monday, August 01, 2005

به استقبالت آمده ایم

به نام خدا
امروزروزی است که دولتمردان باتووداع می کنند.درجاهای مختلف ازتوتقدیرمی کنند،ولی بایدببنی که مردم چه قضاوتی نسبت به تودارند.خاتمی عزیزدوران ریاست تومالامال ازاتفاقات تلخ وشیرینی بودکه مادرکنارتوباخوبی هاوبدی هایش زندگی کردیم.ولی چیزی که می توان گفت این است که هیچ وقت تورابیگانه ازخودندیدیم.درست است که انتقادهای فراوانی نسبت به توداریم،درست است که دربعضی جاهاواقعالج مارادرآوردی،اماچون دیده بودیم که مطالبات مارادرک کرده ای وخواسته ماراخواسته ای دردل هنوزدوستت داشتیم.خاتمی عزیزامروزکسی نمی توانددستاوردهای دولتت رانادیده بگیرد،کسی که این گونه باشد فرسنگهاازدایره انصاف دورافتاده است.خاتمی عزیزمعتقدم که حداقل هایی برای ادامه راه درزمان توبه وجودآمده ،وبه این ایمان دارم که مرحله گذاردرزمان ریاست توحرکتی روبه جلوداشته است.توبه ماآموختی که راه رسیدن به مطلوب طولانی وسخت است،باچندسال انتظاروتلاش عده اندکی مطلوب حاصل نمی شود.همه بایدبا،سعه صدروشکیبایی،همت وتلاش این راه راطی کنیم.
خاتمی جان حرف هازیاداست وزمان کوتاه،فقط این رامی گویم که قدرتورادرآینده بیشترمی دانیم،وخدماتی که انجام داده ای رابشتردرک می کنیم.
همه ماآمده ایم به استقبالت.این زمان که توبه نیکی درخاطره هامی روی ودرخاطره هامی مانی.همه یکصدامی گوییم:
خاتمی جان خوش آمدی.
.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خاتمی محل درنگ و تامل است.دوران پیش از خاتمی، دوران خاتمی و دوران پس از خاتمی نکته های بسیاری برای فراگیری در بر دارد. خاتمی یک منش فکری است، یک تفسیر است. نقد خاتمی روشنگری است درباره ساخت و بافت قدرت در ایران. بی تردید حرف در باره خاتمی بسیار است. اما خاتمی تلاش کرد رواداری را نهادینه کند و فرهنگ مدارا و گفت وگو را. اما وی به نظرم با مرزهای نظام مورد علاقه خود برخورد کرد و وانشست.
به هرحال ایلیا جان من در نوشتار قبلی ات ایمیلم را گذاشتم. دوباره می نویسم:
baradari@web.de

9:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Khosh be haalat ke delet khosheh! Khosh bashi hamisheh...

9:54 AM  

Post a Comment

<< Home